Insights PulseZ 2023
Barometru recurent și reprezentativ în rândul Gen Z (16-24 ani) prin care surprindem: starea, comportamentul în online, comportamentul de consum, nevoile, preferințele ocupaționale, interesul pentru antreprenoriat, sustenabilitate, motivațiile în viața personală și cea profesională.
UN PRODUS
POWERED BY
Vrei să:
- înțelegi ce îi motivează pe tineri în viață și la job?
- afli cum s-a schimbat comportamentul de consum al tinerilor în ultimul an?
- afli ce tipuri de joburi și în ce domenii își doresc să lucreze tinerii din România?
- care sunt intențiile lor legate de antreprenoriat și în ce domeniu vor să își deschidă un business?
- care sunt principalele platforme de socializare și modalități de comunicare virtuală pe care folosesc?
- ce tipuri de beneficii își doresc, cum vor să lucreze și cât timp sunt dispuși să aștepte pentru a fi promovați sau a-și schimba jobul
Vrei să îi înțelegi mai bine pe tinerii din generația Z?
Ai un business iar tinerii se află printre clienții tăi actuali sau potențiali? Lucrezi cu tineri și îți dorești să vezi care sunt lucrurile care îi motivează în viață sau la job?
La toate acestea și nu numai găsești răspunsurile în studiul Insights PulseZ. De aici poți descărca versiunea gratuită a raportului pentru a afla mai multe informații cu privire la GenZ.

Conectăm generația Z la mediul business
Scopul nostru prin raportul Insights PulseZ este acela de a sprijini organizațiile să se dezvolte prin acces la date și informații care le pot ajuta să ia decizii operaționale și de business. Generația Z reprezintă peste 3 milioane de tineri ce au un impact profund atât în consum cât și în piața forței de muncă.
Din acest motiv avem nevoie să îi înțelegem și să ne pregătim organizațiile pentru valul de schimbare ce va urma.
Ești interesat să primești acces la raportul complet ce conține:
- informații detaliate cu privire la întrebările din raportul public;
- interpretări ale experților și concluzii;
- puncte cheie ce reies din raportul complet ce te ajută să iei decizii de business.
Studiul Insights PulseZ 2023 a fost realizat cu sprijinul partenerilor de la cercetare MKOR și susținerea partenerilor: KRUK, CHILLI IDEAS, KPMG și BDO